10. april 2018

Annecto Survey Solutions

HVAD SIGER DINE KUNDER OM DIG, DINE MEDARBEJDER OG DIN VIRKSOMHED?

”Når du ønsker at differentiere dig på god service frem for god pris! ”

 

Den gode relation mellem kunde og virksomhed har aldrig været vigtigere end nu!

Kunder vurderer i langt højere grad sin leverandør på det, denne gør, end på det denne siger. Det er en udvikling, der vokser i takt med kundernes muligheder for at dele deres synspunkter med deres netværk og faktisk gør det i højere og højere grad.

 

Hånden på hjertet… Hvor kundeorienteret er du?

Find dit eget kundefokusniveau her Test og få en række tips til hvor nemt der er, at få det største udbytte ud af din arbejdsindsats. Det er vigtigere nu end nogensinde før at sætte kundens oplevelse på dagsordenen, som en styret udvikling, hvor hele virksomheden optræder bevidst og målrettet.

 

I sidste ende er det kunden, der har afgørelsen. Ønsker du konkret viden om dine kunders oplevelse, stille vi med glæde Annecto Survey Solution til rådighed for dig.

Test hvad 100 af din kunder svare når du spørger dem, helt gratis. Læs mere her

 

Vi har gjort det nemt for dig at komme i gang, uden at det kræver ressourcer, personale, tid og omkostninger. Vi har sammensat metoder og vejledninger i et koncept, der har bevist, at det virker og har skabt værdi i en lang række virksomheder – og det vil det også gøre for dig!

 

Vi kalder det:   

”Ledelsen af Kundeoplevelsen” med NPS og Annecto Survey Solutions

Tilbage til oversigten

Følg med på Facebook

Læs også

bubble