TELEPLAN

TELEPLAN er kommunikationspartner for danske virksomheder

Selskabet tilbyder firmatelefoni med højt serviceniveau og sørger konsekvent for, at deres mange kunder ikke skal bruge unødig tid på opsætning, tilpasning og andre udfordringer i forbindelse med deres valg af teleløsning. TELEPLAN rådgiver, leverer kommunikationsløsninger og servicerer virksomheders telefoni og internet.

Med sine mere end 15 års erfaring sikrer TELEFPLANs sit omfattende branchekendskab og vidtgående ekspertise sammen med et veludbygget kontaktnetværk, som selskabet bruger og vedligeholder aktivt. Det betyder i praksis, at TELEPLAN er i stand til at skabe besparelser og funktionelle optimeringer - og at de dermed kan tilbyde omkostningseffektive helhedsløsninger. 

Forretningskoncept   

TELEPLANs målsætning er, at kunderne skal have den rigtige pris og behovstilpasset funktionalitet. TELEPLAN har forhandleraftaler med førende danske udbydere af hostede omstillingsanlæg, tele- og internetleverandører. Desuden supporterer selskabet selv alle løsninger og giver en dedikeret og nærværende service, der baserer sig på tæt kundekontakt. 

Rådgivning 

TELEPLAN bidrager med valg af den tekniske løsning og implementeringen heraf - ligesom selskabet også yder uvildig rådgivning på et højt kvalificeret niveau. Det kan være en udfordring at sikre, at udstyr købt mange forskellige steder rent faktisk fungerer sammen, og det er normalt, at man som kunde risikerer at skulle bruge en del tid og penge på at få det hele til at virke. 

TELEPLAN leverer konsekvent velfungerende løsninger grundet personalets store knowhow - ligesom selskabet også bidrager med en både målrettet og effektiv support, når løsningen er i drift.

Projektledelse 

TELEPLAN er desuden særdeles stærke inden for projektledelse, hvor medarbejderne i tæt samarbejde med dig som kunde foretager en behovsanalyse og derefter udarbejder forskellige modeller, der beskriver forskellige niveauer af funktionalitet, økonomi, skalerbarhed m.m. Med baggrund i behovsanalysen udarbejder TELEPLAN et løsningsforslag og sørger for, at implementering af din løsning sker så umærkbart for dig som muligt. En stor del af arbejdet klares hjemmefra, så når TELEPLAN kommer i din virksomhed resterer typisk blot den fysiske opsætning + tilpasning til eksisterende miljøer.

Med sin altid proaktive opfølgning sikrer TELEFPLAN, at deres leverancer til stadighed lever op til dine behov, og gennem hele forløbet sikrer deres effektive projektledelse, at der leveres til både aftalt tid og aftalt løsningsmodel.

Endelig er TELEPLAN også behjælpelig med, hvad du har brug for – og sørger gerne for indkøb og efterfølgende opsætning og support. Kort sagt sørger selskabet hele tiden for, at alt spiller sammen – og at du som kunde kun har ét sted at ringe hen, hvis der er noget, der driller.

Support og service 

TELEPLAN sørger for installation, support og service. Med stor ekspertise i service og kundepleje hjælper selskabet med hvad end, du måtte have brug for. Deres erfaring gør, at de ved, hvor svært det er med forskellige teknikker, hvor du skal starte fra bunden hver gang. Men hos TELEPLAN kender de deres kunder - de kender DIG - og de ønsker at være personlige, så hvad enten du ringer eller sender en mail, får du hjælp med det samme. 

Med en serviceaftale skal du som kunde blot kontakte TELEPLAN-support, som så tager sig af eventuelle problemer eller spørgsmål vedrørende din telekommunikationsløsning. De tilbyder en service, hvor de tager det fulde ansvar for din løsning, og hvor arbejdstiden, rejser og materialer er inkluderet.

Hardwaresalg og -support 

Mange af TELEPLANs kunder har et stigende behov for adgang til alle deres systemer overalt. Det handler om at kunne følge sager, modtage nye ordrer, aflevere bilag til regnskab, opgøre time- og vareforbrug m.m. Derfor har selskabet udvidet forretningen til også at omfatte Tablet-projekter - en løsning, der gør dig uafhængig af en fast kontorplads og sikrer dig stor fleksibilitet. 

TELEPLANs forhandlernet gør, at selskabet er i stand til at sælge telefoner og udstyr til konkurrencedygtige priser + sørge for konfiguration af alt hardware og udstyr således, at det er klar til brug straks ved modtagelsen. Desuden yder TELEPLAN den nødvendige support på alt hardware, anskaffet og leveret af TELEPLAN. 

Telefoner og øvrigt udstyr konfigurerer TELEPLAN fra start, og skulle der opstå problemer med funktionalitet på eksisterende eller nyt udstyr, er TELEPLAN aldrig længere væk end et kald eller en mail. Mottoet er, at kunderne altid kan få hjælp og derved slippe for at holde styr på adgangskoder, opsætning, undervisning m.m. Defekte telefoner og udstyr, sørger TELEPLAN naturligvis også for, bliver repareret eller erstattet.

Åbningstiderne er

Mandag - fredag
Kl. 09:00 - 17:00

Lørdag og søndag lukket. 


Følg med på Facebook

bubble